Turbinų remontas Kaune ir Vilniuje

Geras turbokompresoriaus remontas – viena iš sudėtingesnių automobilių problemų. Gera turbinų diagnostika Kaune ir Vilniuje – šiek tiek protingesnių meistrų darbas. Praktiškai daugeliui vairuotojų ši, viena iš variklio sudedamųjų dalių, atrodo labai paprasta ir suprantama.

“Turbinos sparneliai iš vienos ir kitos pusės. Jie sukasi ir taip padidina variklio galingumą.” Taip mąsto daugelis iš jūsų . Ir tiesą sakant – jūs visiškai teisūs. Variklio galingumui turbina turi didelę įtaką. Tačiau daug daugiau reikšmės turi jos nepriekaištingas darbas. Kuris ne visada būna toks, kokio reikia …

Dažniausia turbinų bėda

Pažiūrėkime kokias problemas dažniausiai  pastebi patys vairuotojai ir kokios jos būna apskritai… Išvardinisme pačias pagrindines. Vienos bus susijusios su pačia turbinos mechanika, kitos su jos valdymu. Taigi skaitykite ir įsidėmėkite:

  • Dingsta automobilio trauka “kartais”
  • Automobilis nebetraukia visai
  • Dingsta variklio alyva – 1000 kilometrų “valgo” beveik 1 litrą tepalo
  • Iš duslintuvo pilasi balti tiršti dūmai.
  • Paspaudus gazo pedalą girdisi cypimas švilpimas džeržgimas
  • Pradeda gesti dyzeliniai turbininio variklio purkštukai

Kartais dingsta trauka

1. Jeigu jums pradeda dinginėti trauka, tai gali nebūtinai būti turbinos gedimas. Dažniauisiai tai būna susiję su jos valdymu. Žinoma visą valdymą atlieka kompiuteris ECU. Tai jis atjunginėja turbiną, tai sumažindamas paties variklio gedimo pavojų. Šiuo atveju problemos verta ieškoti aplink pačią turbinos sistemą, o ne lupti ir remontuoti bereikalingai pačią turbiną. Esame matę daug atvejų, kai žmonės prisiskaitę forumuose, nusiperka nauja turbokompresorių ir tik tada pamato, kad pinigai išleisti vėjais. Tada tenka remontuoti vėl viską nuo pradžių.

Mašina “buka” visiškai

2. Jeigu pastebėjote, kad automobilis “bukas” gali būti, kad turbinos spranuotė jau nebeturi mentelių. Šiuo atveju (geriausiu atveju) teks ją pakeisti. Žinoma, sugadinta sparnuotė labai greitai “suėda” visus turbo vidurius, tad pastebėję tokią problemą, reikėtų kuo greičiau išsiaiškinti kame reikalas. Taip galbūt sutaupytumėte nemažą sumą pinigų…

Ryja tepalus

3. Trečias pagal populiarumą turbinos gedimas – kai pradeda dingti tepalas dideliais kiekiais. Dažnai nutinka taip, kad išmušami turbinos atraminiai guoliai, ko pasekoje tepalas patenka į  išmetimo sistemą ir ten sudeginamas. Jeigu sunku pastebėti – tai tik pradžia… Lengva pastebėti, kai … Pastebite, –

Meta baltą dūmą

4. – …tirštus baltus dūmus. Kai pilasi tokios spalvos išmetamosios dujos, jų sudėtyje yra nespėjęs sudegti tepalas. Tai jis susimaišęs  nudažo dūmus tokia spalva. Stovite prie sankryžos? Užminkite gazo pedalą  stipriau – jeigu pamatysite tirštą dūmų debesį, patartume ilgai negalvoti ir jeigu yra galimybė apsilankyti pas meistrus. Jeigu reikia mūsų pagalbos, galite skambinti ir po darbo, pasistengsime atsiliepti ir galbūt nustatyti kas yra telefonu…

Turbina švilpia – ar tai gedimas?

5. Keisti garsai variklio skyriuje. Daugeliui ne naujiena, jog turbinos sparneliai besisukdami milžiniškomis apsukomis sukelia garsą. Tačiau besisukdami sparneliai neskleidžia garso panašaus į metalo į metalą bružinimąsį. Kartais turbina per daug švilpia, tačia švilpimas gali būti nebūtinai susijęs su turbinos gedimais. Tačiau džeržgimas – beveik 100 proc turbinos pabaiga…

Bloga turbina ir purkštukai

6. Kartais pasitaiko tokių “nuotykių” , kai vairuotojas atsirestauravęs purkštukus, antrą kartą remontuoja juos po pusės metų. Beveik visada apkaltinamas blogas kuras, tačiau problema dažnai visai ne blogame kure. Dažnai tepalas patenkantis per sugedusius turbinos vidurius į įsiurbimo  traktą tiesiogine to žodžio prasme “degina” purkštukus. Kaip visa tai vyksta, galite pažiūrėti čia turbinuservisas.lt >>>

Reziume:

Taigi, jeigu perskaitę šiuos gedimus radote kažką panašaus savo automobilyje, galite paskaityti kaip reikia teisingai atlikti autodiagnostika Kaune ar Vilniuje >>>. Ši informacija padės jums sutaupyti ne vieną litą ž + galbūt rasite naujus patikimus meistrus …